Tuesday 14 November 2017

Forex Trading Strategi 10 Pips Daglig


Forex trading strategi 15 10 pips a Day. Submitted av brukeren den 13 april 2009 - 13 50.Sendt av Steve. AM NYTT TIL DENNE NETTSIDEN OG BESLUTER AT POST MINE PERSONALE SYSTEM. IT HAR GJELDT MEG STEADY PROFIT, MEN NÅR DET ER LATTE PÅ MARKEDET DAN DON T GJØR ENHET SOM OG DET SOM HVOR ER HER, SÅ ATT KAN HJELPE HJELPEN HASTIGT. SYSTEMTIDEN FREMRAGER INGEN INDIKATORER VALUTA ALLE. IDELIGT ETTER ÅPEN AV EN NY KURKE STIKKER EN NY DAG. ET STED KJØP STOPP 30PIPS TILGJENGET TIL ÅPEN PRIS. PLACE SALG STOP 30PIPS MINUS FRA OPEN PRIS. STOPPSTØTTE 50 PIPS. PLEASE KONTROLLER HISTORIEN PÅ DEN DAGLIGE KARTEN SIKKER OG UNDERSØK Å SPESIERE, FANTE DETTE SYSTEMET, OG JEG BRUKTE DET PERSONLIGT OG HAR BENET FUNGERER 10 PIPS OG MER HVER DAG. VIKTIGHET I DETTE SYSTEMET. DIG SKAL DU IKKE STILLE HANDELEN I TIDEN. U VIL MISS MULIGHETEN DENNE HVOR jeg trenger hjelp fra medlemmene i dette forumet for å lage og eA for meg basert på dette systemet. VENNLIGT, Jeg trenger virkelig din hjelp, vennligst hjelp meg for mer kontakt. Jeg vet ikke om MI ND HVIS HVER ÉN SKAL DEMO HANDLE MED MEG PÅ DETTE SYSTEMET OG SOM POSTRESULTATER. For noen år siden, da jeg først skrev Strategi 10, hadde jeg ingen anelse om at det ville være like populært som det har blitt lastet ned over 100 000 ganger jeg også hadde ingen anelse om at jeg egentlig ikke hadde vært så klar som jeg trengte å være. Så tiden er kommet for å slippe en oppdatert versjon av eBoken. Jeg håper at du finner det nyttig. Les videre. En turgåer, mens han ble jaget, sluttet å sette på løpesko Da han skiftet ut av sine vandre støvler, så hans følgesvenn på ham i horror og utbrøt, Dude, hva er avtale-io Du vil aldri gå bort fra bjørnen hvis du stopper nå. Vanligvis sa den andre vandreren jeg ikke t må gå ut av bjørnen jeg må bare gå bort fra deg. Valutahandel kan være som å løpe vekk fra bjørnen. Trading forex gir flere muligheter for rask økonomisk suksess og økonomisk ruin enn nesten alle andre markeder. Den rikholdige mengden har alltid vært tiltrukket av det Denne mengden inkluderer spekulanter, handelsbegynnere, meg 6 år ag o, pensjonister og fagfolk som leter etter en måte å komme seg ut av gjeld, øke spenningen i livet, eller rett og slett bli rik veldig fort. Opptil nå kan denne gruppen også ha med deg. Fra nå av vil du ta penger bort fra disse menneskene. Dette er menneskene som vil bli spist av bjørnen. Du trenger ikke å løpe ut bjørnen hele markedet. Det er faktisk umulig. Du kan ikke slå hele markedet. Men du kan handle defensivt og ved å gjøre det , plassere deg selv for å tjene konsekvent. Det er fire grupper i valutahandling Det er nybegynnerhandlerne grønnene, de som prøver å løpe ut bjørnen og mister hver gang Vi starter alle her Vi alle taper penger her Noen av oss mister hele vår første handelspost jeg gjorde. I tillegg til nybegynnerhandlerne, er det tre andre nivåer av deltakelse forhandlerne de institusjonelle handelshandlerne og de avanserte detaljhandelshandlerne. I all din handel er forhandlerne den mektigste og de gjør markedet, fastsetter priser og putti ng sammen avtaler Selv om institusjonelle handelsmenn flytter mer penger enn forhandlere, er det fortsatt slik at forhandleren enten aksepterer eller avviser bestillinger hver gang du handler. De institusjonelle handelsmenn jobber i banker, wirefirmaer eller offentlige byråer. De handler store mengder penger om gangen, og størrelsen på deres handler gir dem enorm kraft. Ikke supermakt, men veldig nær. Noen av disse handlende beveger seg 1 milliard i valuta eller mer hver time. Noen handler milliarder dollar hvert minutt. Neste er det avanserte detaljhandlere Denne gruppen består av folk fra hele verden, som sitter i mindre investeringsfirmaer, kontorer eller til og med deres hjem. Til slutt vil du være med i denne gruppen. I noen tilfeller er de avanserte handelsmenn den smarteste gruppen for handel enn noen annen gruppe Fordi de ikke flytter mye penger på hver handel, har de ikke så mye makt som de institusjonelle aktørene. Fordi deres handler er formidlet av forhandlerne, vil de Aldri ha absolutt prisinnstillingskraft Men fordi det er så mange nybegynnerhandlere, har de avanserte handelsmenn rikelig med folk som de kan mate til de sultne bjørnene. Målet ditt som valutahandler er å aggressivt ta penger ut av lommeboken til nybegynneren handelsfolk. Jeg føler meg dårlig om at noen kommer til å ta pengene dine underveis, og det kommer til å lære deg veldig fort, leksjoner som bare kan læres gjennom fiasko. Så hver gang du tar penger fra en nybegynnerhandler, bare husk at du lærer ham en verdifull leksjon. Etter en stund kan du til og med glede deg over å se din fottur med å bli spist av bjørnen. Du kan ikke nyte det. Du vil fortjener hvert pip du tjener. Gjør deg klar til å sette på løpeskoene dine. Det korte svaret er ja. Hvis du handler 1 000 000 valuta, vil hver bevegelse være lik 100. Så hvis du kjøpte på 1 1445 og solgt på 1 1545, ville du gjøre 100 x 100 eller 10 000. Nå vet jeg ikke om du, men jeg kunne tro at de fleste kunne leve av f så mye penger. Det sier ikke at du kan lage 10.000 per dag. Selvfølgelig er det mulig, men det er mange faktorer som gjør det svært vanskelig. Overvei spørsmålene nedenfor, du kan spørre deg selv før du handler. Jeg kommer i en handel. Hvor skal jeg plassere mitt stoppfall. Hva skjer hvis noe går galt. Selv viktigere, kan du håndtere følelsene i forex trading. Mastering av følelser av handel er vanskeligere enn å mestre de tekniske ferdighetene. Du vil snart finne ut hva det betyr. De fleste handelsfolk prøver å tjene en zillion dollar på hver handel. De blir grådige Dette fører dem til å holde seg i en god handel for lenge, og håper å få mer penger ut av det. Dette kan føre til katastrofe handel kan bevege seg mot dem og de blir kremede Dette skjer hele tiden og det skjer fortsatt med meg fra tid til annen Det er den største trusselen i handel Men du kan allerede forstå hvorfor det er sant sant Men hvordan overvinner du grådighet når vi handler Vi ll komme til det i et øyeblikk REVENGE. Dette er den andre store. Mange handelsmenn spyler noen pips ned på toalettet og vil deretter slå tilbake. Så de dobler sin siste ordre og går for å brøt. Det er sånn, vel det er som å komme ned i toalettet ditt. s brutto og det gir deg ikke noe rikere. Impulsen for å hevne seg er naturlig, og jeg behandler fortsatt denne følelsen ofte. Vi alle gjør det. Det går ikke bort når som helst snart. Ikke undervurder denne følelsen. Mange handelsmenn har ikke bare nådd seg inn i hevnens toalett, men har dykket inn i det først og fremst. Husk at markedet ikke er din venn Markedet er så mye kraftigere enn du er. Du kan ikke komme tilbake på markedet. Oppførsel når du er sint eller hevn, vil være en total katastrofe du tar et stort tap, så stopp, ta et dypt pust, og snakk med en mentor eller speilet ditt eller ditt favorittfylte dyr. Les på nytt diagramene. Ta en pause. Tygge på tåen din, hvis du må. Selv om du tror du ser Den beste muligheten i verden etter at du blir sprengt, må du ta en langt dypt pust og pause før du gjør noe. Det er så enkelt som dette. Når jeg handler i dag, prøver jeg ikke å tjene penger på hver handel, og jeg prøver aldri å få hevn. I stedet satte jeg meg bra handler som har mye potensial, og så skyter jeg for 10 pips som et innledende mål Bare 10 pips Det er det jeg lar meg ikke tape meg mye penger Jeg prøver bare å få 10 pips i begynnelsen, og hvis det er s alt jeg får, da er jeg ute for dagen. Vi snakker om hvordan jeg prøver for mer enn 10 pips i et øyeblikk. For nå, betrakt at det er lett nok til å få 10 pips, og hvis det er alt du kan få, det er ok å komme seg ut Når du vet at du kan slå 10.000 til 130.000 om ett år på 10 pips om dagen, er det ikke lenger viktig å slå tilbake på markedet eller bli grådig på en handelsdag. Og du kan lære å slå 10.000 til 130.000 på ett år på bare 10 pips om dagen, jeg er ikke lovende at du kan gjøre det jeg sier at det er mulig, og jeg har lært handelsmenn som har gjort det. Hvis du startet med 10 , 000 1. januar, og tjent 10 pips per dag, og handles kun 17 dager i måneden, da vil du avslutte året 2000 pips opp, og med ca 130 000. Hvorfor er dette innovativt, annerledes eller revolusjonerende Fordi du går for ikke bare å ta penger fra nybegynnere med denne strategien, skal du ta penger fra andre avanserte handelsfolk. Avanserte handelsfolk vil ha store penger. De brukte ikke år på å lære å handle slik at de kunne gjøre 100 per dag. De vil ha store, store avkastninger. gå for minst 40, 50, 100 pips Jimmy Young, en dyktig valutahandler og en venn av meg, handler bare noen få ganger per måned og går for 100 pips eller mer hver gang jeg også lærer og tar disse typer handler meg selv Men det er bare en måte å nærme seg markedet, og det er ikke lett. Avanserte handelsmenn er konservative med sin handelskapital fordi markedet kan ta store svinger mot dem når de venter på 100 pips. Noen avanserte handelsfolk vil tro at du er nødt til å komme ut av en handel på 10 pips Hva om det går til 100 pips Eller 200 Won Jeg er lei meg for at jeg savnet meg. Ikke i det hele tatt Du bør finne måter å handle slik at gjennomsnittlig gevinst er større enn 10 pips og minst samme størrelse som ditt gjennomsnittlige tap, eller bedre Men jeg m aldri misfornøyd med 10 pips på en hvilken som helst handel. La meg gjenta det. Jeg er aldri misfornøyd med 10 pips av fortjeneste. Sagt at jeg finner en flott mulighet til å gå for 10 pips på en handel, sender jeg en markedsordre for å kjøpe EUR USD på 1 2900 Jeg satte et stopp på 1 2880 20 pips og jeg angir ikke en grenseordre. Jeg er nå lenge fordi jeg kjøpte EUR USD på 1 2900. Når prisen jeg kan selge når jeg nå 1 2910, har jeg tjent 10 pips. Jeg kan enten avslutte handelen med fortjenesten min, eller forbli i handelen lenger. Slik holder jeg meg i handelen. Jeg flytter mitt stopp for å bryte selv om mitt første stopp var 20 pips eller på denne handelen på 1 2880, så kan jeg flytte stoppet til 1 2900 Det betyr at hvis prisen faller tilbake til 1 2900, lukker min handel automatisk og jeg har mistet noe jeg har gai ned ingenting jeg har handlet defensively. Men hvis handelen går til 1 2920 og 1 2930, og videre, er jeg forberedt på å få mer penger jeg kan miste ingenting jeg er i en 100 risikofri handel Nå kan jeg la fortjenesten løpe og Jeg trenger ikke å bekymre meg for noe. Mange handelsfolk spør meg hvorfor jeg ville gjøre noe sånt Hvorfor skulle jeg akseptere en pause selv handel Mitt svar er et spørsmål Ut av 10 handler, vil du akseptere 5 pause selv handler, 2 tapere på 20 pips og 2 vinnere på 50 hver jeg ville Det handler defensivt, og det er det jeg vil at du skal gjøre, i hvert fall i begynnelsen av din handel. Du må kutte dine tap kort. Få ut av fortaperne raskt. Pass på at du blir i vinnerne lenger. Hvordan vet du når du bare skal komme ut med 10 pips, sier jeg, kom deg ut med 10 pips når du vil. Det er greit å bare ta 10 pips. Hvordan kan du tjene penger dersom stoppet ditt er 20 eller 30 pips og din gevinst er bare 10 pips Du kommer ikke til å ta 10 pips hver gang Dette kommer ikke til å være din eneste handelsstrategi Dette er en p kunst av din handel verktøykasse Husk at du skal flytte ditt stopp for å bryte selv noen ganger og gå for mer enn bare 10 pips. That sagt, jeg har lært handelsmenn som har lært å handle for 10 pips av fortjeneste mer enn 90 av tiden De har tjent mye penger for små gevinster. Hvis du har tjent 10 pips hver dag i de neste 12 månedene, og du startet neste år med over 100 000 i handelskontoen din, ville du gjøre mellom 10 000 og 17 000 per måned, avhengig av handel på din risikotoleranse Kan du gjøre dette Absolutt. Kan du gjøre dette i dag Kanskje, kanskje ikke Du må dedikere deg selv 100 for å lære å handle intelligent.1 Kjøp og selg på utbrudd av støtte og motstand Eller selg når et valutapar treffer motstand og kjøp når det treffer støtte Jeg lærer dette i 1 på 1 trening, og dette er min store handelsstrategi.2 Stopp med å prøve å tjene 8 millioner på hver handel.3 Ha alltid et stoppfall på plass Følg alltid stoppet ditt. 4 mål 10 pips hver gang du handler .5 Du kan sette stoppet ditt for å bryte selv på 10 pips av fortjeneste, og deretter gå for mer.6 Det er ingen sminkstrategi Hvis jeg tar tap, så prøver jeg bare å ende opp med en 10 pip gevinst for dagen Hvis jeg ikke kan få det, så forsøker jeg ikke for 20 neste dag, eller hva jeg kan fortsette å prøve for de 10 pippene får så lenge jeg ikke har mistet mer enn 5 av min hovedstad.7 Tid jeg kan handle for en sett antall timer per dag, noe som betyr at jeg kan ha handelsplatformene åpne og sitte på datamaskinen min for maksimalt, si 5 timer per dag. Hvis jeg ikke kan tjene mine 10 pips i løpet av den tiden, så kan jeg sette stoppene mine og begrenser og går bort, men jeg kan ikke aktivt se på markedet lenger.8 Du må ha en daglig rutine Mer om det nedenfor.9 Du trenger ikke å handle hver dag.10 Klipp dine tap så tidlig som mulig og ryt dine gevinster så lenge du kan Stopper bør aldri være mindre enn 15 pips som er for stramme for en første stopp, men grenser er, vel, ubegrensede. Strategi 10 Daglig rutine. Her er daglig rutine jeg har brukt i t Han Strategi 10-system Noen av de mest suksessfulle månedene av min handels karriere skjedde da jeg fulgte denne planen. Oppnå klokka 03.00 Eastern Standard Time når markedet er mest aktiv. Kontroll kartene. Svar følgende spørsmål.1 Hvor har USD lukk 17:00 EST i går mot majors.2 Hvilken effekt vil dagens økonomiske rapporter ha, om noen, på valutamarkedet.3 Er vi på en høy og lav tid på noe valutapar.4 Hvilket par skal jeg fokusere på? i dag.5 Hvor er de store områdene av støtte og motstand på dette paret.6 Hva er noen gode breakout-oppføringer Noen gode oppføringer når et par ikke bryter ut. Følg dette settet med spørsmål, ikke at du skal tjene 10 pips every trade Men det hjelper deg sikkert Det viktigste spørsmålet du kan spørre er Hva er den største trenden i valutaparet som jeg ser på Hvis du handler med trenden, er du mer sannsynlig å kunne finne rundt 10 pip trading muligheter. Rob Booker er en aktiv proprietær trader, mon øye manager og forex utdannelse Mr Booker har trent hundrevis av forex handelsfolk over hele verden, assistere dem med å utvikle sine egne handelssystemer. Men enda viktigere, Rob fokuserer på å hjelpe handelsfolk avtale med mentale, psykologiske og disiplin problemer knyttet til trading. You Kan også like. Dine detaljer er strengt beskyttet, trygg og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Frie Forex Strategies 2017 Alle rettigheter reservert. Risk Disclosure Trading forex på margin har et høyt nivå av risiko og kan ikke være egnet for alle investorer Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Muligheten eksisterer at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være en ware av alle risikoene knyttet til valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil.200 Pips Daily Forex Chart Strategy Med 3 EMA s. Trading av det daglige diagrammet med 3 eksponentielle glidende gjennomsnittssystemer og forex kjøp selge oscillator Vårt mål er å lage 200 pips på hver handel. Dette enkle systemet krever svært lite vedlikehold. Du trenger bare å sjekke diagrammer en gang daglig. Indikatorer 25 EMA, 60 EMA, 100 EMA, Robby DSS Forex Foretrukket tidsramme Daglig diagram Trading økter NA Foretrukne Valuta Par Majors og GBP JPY. Eksempel GBP USD Daglig Diagram. Her er et daglig diagram på GBP USD Som du kan se, 3 kjøp handler gjort oss 600 pips Klikk på diagrammet for å forstørre .25 EMA over 60 EMA og 100 EMA .60 EMA over 100 EMA. Wait for Robby DSS Forex-oscillatoren for å vende tilbake over 20 fra under. Wait for første Robby DSS blue dot. Bytt valutaparet ved åpningen av neste lysestake. Stopp stopp under den nyeste svingen lav eller 125 pips under oppføring hva som kommer først Prismål 200 pips.25 EMA under 60 EMA og 100 EMA.60 EMA under 100 EMA. Wait for Robby DSS Forex-oscillatoren for å vende tilbake under 80 fra oven. Wait for første Robby DSS red dot. Short valutaparet ved åpningen av neste lysestake Place stoppe over den siste sving høy eller 125 pips over inngangsprisen hva som kommer først Prismål 200 pips. Related Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis i dag. Brand nytt Forex System med super nøyaktige og raske signaler Generere Technology. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salg signaler rett på diagrammet ditt med laser nøyaktighet og ALDRI REPAINTS. Up til 200 Pips hver dag. Kjøp og selg Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. Vi respekterer alltid ditt privatliv på.10 Pips A Day Forex Trading Strategy. 10 Pips A Day Forex Trading Strategi er et enkelt forex trading system for nybegynnere og til og med avanserte forex handelsfolk. Valuta Par bare de store parene. icators kreves 5 ema og 12 ema og RSI 14 med nivå 50. Mens her kan du også like å sjekke disse ut etter å ha lest denne 10 pips per dag forex trading system. Også hvis du er en forex handelsmann som liker å handle breakouts, her s en fantastisk liste over 21 Breakout Forex Trading Strategies. THE IDEA BEGRENNER DE 10 PIPSEN EN DAY FOREX STRATEGI OG PROBLEMENE DET CREATES. What hvis du bare kan sikte på å lage 10 pips om dagen Hvis du treffer 10 pips for dagen, er det s det er du ferdig, ikke mer handel for dagen. REAK MACD Crossover Forex Trading Strategi-I et trendende marked, kan dette systemet gjøre deg hundrevis av pips enkelt. Neste dag kommer du og tar sikte på 10 pips igjen Hvis du treffer 10 pips profitt for dagen, det handler du ikke lenger. Dette betyr at hvis du tar den første handelen og den første handelen gir deg 10 pips av fortjeneste, vil du ikke handle lenger fordi hele målet med dette handelssystemet er å lage 10 Pips en dag. Nå er problemet med dette systemet hva som skjer hvis du ikke lager 10 pips duri ng dagen. Hva skjer hvis du har 10 tapende handler på rad Vil du fortsette å handle til du treffer 10 pips fortjeneste for dagen. Vel, hvis det er tilfelle, må du tjene penger på de neste 11 handler, og det er Den 11. handelen som gir deg de 10 pippene du trenger for dagen. Men da er det veldig mye et problem, for nå står du overfor problemet med overtrading, og du vet virkelig ikke om de neste 10 handler vil alle være vinnere. Så med denne 10 pips en dag forex trading strategi, etter min mening, må du ha et sett grense på antall tapende handler på rad du kan ta før du sier det er det, ikke mer handel for i dag. HANDELSREGLER AV 10 PIPS EN DAG FOREX TRADING STRATEGY. Sell når 5 kryss 12 nedre og RSI krysser under 50.place stopper tap 2 pips over høyden av forrige lysestake som ble stengt før ema crossover. Take fortjeneste målet er 10 pips. READ Daily Chart Forex Trading Strategi for Non Day Traders. Kjøp når 5ema krysser 12ema til oppsiden an d RSI krysser over 50 nivåer. sted stopper tap 2 pips under lavt av forrige lysestake som ble stengt før ema crossover. Take profittmål 10pips. DISADVANTAGES OF THE 10 PIPS A DAY FOREX TRADING STRATEGY. you kan ikke bruke de 10 pips en dag forex trading strategi på par som har store sprekker, vil du bli stoppet ut veldig enkelt. Dette er en trend trading forex strategi, så hvis markedet er flatt, vil du ha mange falske signaler derfor foreslår jeg at du bare bruker denne strategien i London og New York trading sessions. you begrenser deg selv til 10 pips profitt per dag når noen ganger handel du tar, vil du se senere at det har flyttet 50 pips eller 100 pips, men du har bare 10 pips profit. tendency å over handel hvis du er opptatt av å få dine 10 pips om dagen, noe som betyr at du kan blåse din Forex trading konto enkelt hvis du gjør det. Fordeler av de 10 pips en dag forex trading strategi. det er et ganske enkelt trading system å bruke for enda nybegynner forex traders. work s virkelig bra i sterke trendmarkeder.10 pips profit mål er lett oppnådd i forhold til noe som 50 pips profit target. Wide diversifisering er bare nødvendig når investorer ikke forstår hva de gjør Warren Buffett. Because Deling er omsorg, vær så snill å ikke glemme for å dele denne 10 pips en dag forex trading strategi med vennene dine ved å klikke på delingsknappene nedenfor vil jeg virkelig sette pris på at Thanks. READ 10 og 20 SMA med 200 SMA Forex Trading Strategy. - 20. - 20 20, 400. ,,, GBP USD USD CAD 12 30 GMT,,,. 30, Momentum 5 20 SMA. , 20 SMA, Momentum,. Momentum, 20 SMA,. - - 20, - 1, 10. , 20,. . .

No comments:

Post a Comment